Ви вже знаєте базові комбінації, але хотіли б ефективно модернізувати свою програму? Як це зробити, розповідає методист «Академії Фітнесу — Україна» Ольга Смєлкова.
Рівні комбінацій
Комбінації — це два, три, чотири й більше кроків, які об‘єднані разом. Ми можемо модифікувати кроки, щоб ускладнювати комбінації та виводити їх із базового на просунутий рівень.
Комбінації розрізняють за рівнями:
- basic — складається з базових елементів, під час яких ми змінюємо напрямок руху;
- intermediate — до базових елементів додаємо повороти на понад 90 градусів та переміщення по всіх напрямках;
- advanced — до базових і додаткових елементів додаємо хореографічні, що характеризують стиль танцю: хіп-хоп, хаус, латина й т.д.
Ми завжди орієнтуємося на комбінації й дотримуємося структури. Починаємо з простого та поступово ускладнюємо до танцювальних комбінацій, залежно від рівня ваших клієнтів.
Методи складання комбінацій для степ-аеробіки
Розглянемо найпоширеніші методи:
- складання — поєднуємо два кроки або дві комбінації;
- поділ — спочатку збираємо декілька елементів комбінації, а потім ділимо їх навпіл;
- гамбургер — додаємо невелику вставку всередині комбінації;
- піраміда — збираємо комбінації за ланцюжком від 1 до 5 та від 5 до 1;
- модифікація — ускладнений варіант легкого кроку, коли ми змінюємо напрямок або сам рух. Легка модифікація — змінюємо базовий крок. Складна — поєднуємо базові кроки та всередині комбінації змінюємо кожен крок у кожному русі.
Головне в складанні комбінацій орієнтуватися на вашого клієнта. Чи встигає він? Або йому надто просто? Відштовхуйтесь від рівня своєї групи.
Більше про те, як створювати власні комбінації, ви дізнаєтесь на тренінгу «Степ-аеробіка: комбінації та варіації. Рівень ІІ, ІІІ». Він підійде тренерам, що вже ведуть базовий рівень, але не знають, як модернізувати свою програму. І тренерам, що мають значний досвід, працюють на складному рівні, але шукають натхнення для створення нових небанальних комбінацій.
Щоб дізнатись про наповнення та дату тренінгу, переходьте до розділу з розкладом.