4 кроки для підвищення вартості тренувань і створення власного бренду

Підвищення вартості тренувань – питання актуальне для кожного, хто хоче не просто працювати, а ще й розвиватися, ставати краще і досягати більшого в сфері фітнесу.

Особистий бренд – потреба сучасності. Якщо вам вдалося його створити, то вже не потрібно буде витрачати час на залучення нових клієнтів і доводити необхідність підняття вартості своїх послуг. Клієнти самі все будуть бачити і розуміти.

Як підвищити вартість тренувань

Підвищення вартості своїх послуг персонального тренера потрібно робити акуратно, якщо ви тренер-новачок. Основні рекомендації:

1) Попереджайте клієнтів заздалегідь, що буде правильно побудованої комунікацією. Найкраще піднімати ціни систематично (один раз в три місяці або раз на півроку), збільшуючи вартість на не надто велику суму;

2) Аргументуйте, чому є необхідність підвищувати вартість. Це допоможе клієнту сприймати новина в позитивному ключі, викличе розуміння.

Скажіть про те, що отримає ваш клієнт від вашого розвитку (якщо підвищення вартості пов’язана з цим). Розширюйте спектр своїх послуг, розробляйте нові програми. Цінність для клієнта повинна бути вищою за ціну. Якщо вона здасться йому завищеною, а ваша послуга переоціненою, він може піти;

3) Рівень послуг повинен дійсно рости. Якщо ви самі розумієте, що не “відповідаєте» вартості послуги, клієнти це відчувають через вашу невпевненість в собі. Наприклад, коли до вас стоїть черга з бажаючих, а часу на всіх не вистачає, ви не боїтеся втратити клієнтів, підвищуючи вартість: працюєте менше, отримуєте більше.

Клієнту хочеться більш ефективних, цікавих, сучасних і розумних тренувань, а ви повинні вміти їх проводити.

4) Краща продаж – та, коли вам не потрібно вмовляти платити більше. Клієнт сам хоче продовжувати працювати з вами. У цьому допоможе створення особистого бренду.

Після цього сформулюйте, як ви себе позиціонуєте в професії (наприклад: «персональний тренер тренажерного залу за методикою …»), в житті ( «веселий, цілеспрямований …»). На основі цього подумайте, яким ви хочете бути в очах клієнтів (серйозним експертом або тренером-іншому). Відповідати на питання треба максимально чесно, так як награність і фальш завжди відчуваються.

3) Виберіть методи просування, якими хочете користуватися. Соцмережі (Facebook, Instagram, LikedIn …), блог (livejournal, YouTube …).

Вибір повинен бути заснований на двох критеріях: що у вас виходить найкраще (тексти, відеоролики …) і де проводять час ваші клієнти (повертаємося до п. 1).

Починайте створювати цікавий, експертний, унікальний і корисний контент, щоб людині хотілося вас слухати / читати і надихатися. Пропонуйте безкоштовні чек-листи, інструкції, відеоуроки, тренінги або курси, що допоможе аудиторії дізнатися вас ближче і призведе до вас на тренування, а вам – створити базу потенційних клієнтів.

4) Працюйте над навичками самопрезентації та публічного виступу, відвідуючи різні курси. Наприклад, тренінг «Академії Фитнеса – Україна» «Як підвищити вартість своїх тренувань і створити власний бренд».

Це потрібно для того, щоб говорити красиво і з гідністю про себе всюди, з усіма і без сорому. «Сарафанне радіо» до сих пір працює найефективніше.

Особистий бренд розвивається завдяки взаємодії особистої харизми, знання своїх сильних сторін і розуміння своєї місії. Це фундамент, спираючись на який ви зможете діяти і досягати успіху.

Найближчий тренінг

04 - 06 Жовтня Київ

«Навички інструктора групових програм. Аеробіка і степ-аеробіка» модуль I

Детальніше
05 - 06 Жовтня Київ

Реабілітаційний тренінг. Системи тестування. Рухова активність при захворюваннях опорно-рухового апарату і м’язовому дисбалансі

Детальніше

Завантажте файл "Рекомендації щодо побудови тренування від експертів Академії Фітнесу"